فروشگاه ریفا به عنوان نمایندگی رسمی برند استیل البرز در استان مازندران و شهر ساری، با سابقه درخشان در زمینه ارائه لوازم آشپزخانه و شیرآلات، مفتخر است که با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات منحصر به فرد، به نیازهای مشتریان خود در سراسر استان پاسخ دهد. این فروشگاه با نام‌های استیل البرز ساری یا استیل البرز مازندران نیز شناخته می‌شود. ما در فروشگاه ریفا، برترین برندهای لوازم آشپزخانه و شیرآلات را با قیمتی مناسب و به همراه گارانتی معتبر به شما عزیزان ارائه می دهیم. همچنین، با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص، همواره آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما در انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان هستیم.

فروشگاه ریفا، نماینده رسمی فروش شرکت استیل البرز در استان مازندران و به خصوص شهر ساری می باشد. در فروشگاه ما تمامی محصولات شرکت استیل البرز عرضه می شود. این محصولات شامل انواع سینک (سینک روکار، سینک توکار و سینک زیرکابینتی)، انواع هود (هود مورب، هود تخت، هود شومینه ای و هود مخفی)، انواع اجاق گاز (رومیزی شیشه ای، اجاق گاز سرآشپز، اجاق گاز استیل و همینطور اجاق گاز شیشه با فریم استیل)، انواع فر (فر برقی، فر گازی و فر برقی-گازی) و انواع شیرآلات می باشد.

شرکت استیل البرز با سابقه دهه ها فروش محصولات آشپزخانه، یکی از معروف ترین برندهای این حوزه در سطح کشور بوده و طرفداران زیادی دارد. تمامی محصولاتی که از برند استیل البرز ذکر شد، در فروشگاه ریفا موجود بوده و قابلیت ارسال به تمامی شهرهای استان سرسبز مازندران را دارد. همچنین این فروشگاه توانایی ارسال این محصولات را به سراسر کشور عزیزمان ایران را نیز داراست.

فروشگاه ریفا

فروشگاه ریفا

مزایای فروشگاه ریفا

برخی از مزایای خرید از فروشگاه استیل البرز مازندران عبارتند از:

  • ارائه محصولات با کیفیت از برندهای معتبر
  • قیمت های مناسب و رقابتی
  • گارانتی معتبر برای تمامی محصولات
  • تنوع بالای محصولات
  • خدمات پس از فروش و نصب
  • مشاوره تخصصی در انتخاب و خرید محصول
  • امکان خرید آنلاین و حضوری

نحوه ثبت سفارش در فروشگاه ریفا

شما عزیزان برای ثبت سفارش خود از فروشگاه ریفا می توانید به چند طریق اقدام فرمایید :

روش اول استفاده از همین سایت reifa.ir می باشد. شما می توانید با جستجو در صفحه فروشگاه سایت یا از طریق دسته بندی های متنوع، محصول موردنظر خود را بیابید و با فشار دادن دکمه “افزودن به سبد خرید”، محصول خود را انتخاب کرده و درنهایت با پرداخت مبلغ آن، سفارش خود را ثبت کنید.
روش دوم استفاده از شماره تلفن فروشگاه می باشد. شما می توانید با استفاده از تلفن خود، شماره 01133256577 را گرفته و سفارش محصول خود را نهایی کنید. همکاران ما در فروشگاه، با نهایت احترام شما را در این راه راهنمایی کرده و سفارش شما را نهایی می کنند.

اطلاعات تماس فروشگاه استیل البرز ساری

اطلاعات تماس:

  • آدرس: ساری، بلوار خزر، دریای نهم
  • شماره تماس: 01133256577
  • ایمیل: irreifamarket@gmail.com

شبکه های اجتماعی: